Warszawa 2011, wydanie 2, format 155 x 230, objętość 96 str., oprawa miękka
Zarządzanie salonem zdrowia i urody w sposób efektywny i przynoszący zyski jest kluczową kwestią. Dlatego też, autorzy publikacji dokonali szczegółowej analizy kilkudziesięciu zagadnień o tym decydujących. Przy omawianiu strategii salonu, czyli zarządzania projektem zwrócono uwagę na konieczność wiedzy z zakresu zarządzania i jego strategicznego realizowania. Poruszono również temat niepowodzenia projektu i sposobów jego uniknięcia.
W dziale poświęconym obsłudze klientów za priorytet uznano zdefiniowanie grupy docelowej klientów i usług do nich skierowanych. Równie ważną kwestią jest odpowiedź na pytanie dlaczego klienci będą zainteresowani naszymi usługami, a dlaczego mogą z nich rezygnować. Znaczącą rolę przypisano tu dobrze wyszkolonym i uprzejmym pracownikom, którzy stanowią o poziomie zadowolenia klientów.
Spis treści
WstępRozdział I:: STRATEGIA SALONU. ZARZĄDZANIE PROJEKTEM
Dlaczego powinniśmy mieć wiedzę z zakresu zarządzania?
Czym jest zarządzanie?
Czym jest strategia?
Jak wprowadzić strategię w życie?
Zarządzanie projektem
Co powinniśmy robić, by uniknąć fiaska projektu?
Rozdział II:: OBSŁUGA KLIENTÓW. PRACOWNICY
Kim są nasi klienci?
Czym jest Twoja usługa?
Jak nas widzą, tak nas piszą
Dlaczego klienci kupują nasze usługi?
Dlaczego tracimy klientów?
Jak rozwiązywać problemy związane ze skargami i reklamacjami klientów?
Jak uzyskać wiarygodną informację od klientów?
Jak szkolić pracowników, by uzyskać maksymalne zadowolenie klientów?
Dlaczego tracimy zadowolonych klientów?
Rozdział III:: MENEDŻER. ROLA I ZADANIA MENEDŻERA
Dlaczego salon potrzebuje menedżera?
Czym naprawdę zajmuje się menedżer?
Dlaczego menedżer musi być skuteczny?
Czy menedżerowie muszą być wybitnie inteligentni?
Czy menedżer powinien się rozwijać?
Jak postępować, by komunikacja wewnętrzna w firmie była efektywna?
Jak podejmować decyzje?
Praca z ludźmi
Szef też jest człowiekiem!
Jak powinniśmy dobierać sobie ludzi do pracy?
Czy powinno się zwalniać dobrego pracownika?
Jak motywować pracowników?
Jak rozwiązywać konflikty?
Kontrola jest najwyższą formą zaufania
Jakim więc menedżerem powinienem być?
Jak menedżer radzi sobie ze stresem?
Jak menedżer powinien zarządzać czasem?
Rozdział IV:: PRAWDZIWY MENEDŻER. DZIEWIĘĆ PODSTAWOWYCH WARUNKÓW SUKCESU FIRMY
Kiedy zostaje się prawdziwym menedżerem?
Dziewięć podstawowych warunków sukcesu firmy
Literatura
Książka
-
ISBN:
978-83-89678-30-0
-
Autor:
Hoa Thanh Le-Aiken,Jacek Arct