Materiały dobrze wypełniają istniejącą od wielu lat lukę w literaturze (...). Są one świetnie dobrane pod względem merytorycznym i ciekawie przedstawione dydaktycznie (...). Propozycje konkretnych zajęć są bardzo cenne i potrzebne, aby urozmaicić istniejące metody pracy z dziećmi wymagającymi opieki logopedycznej."
Z recenzji prof. drą hab. Kazimierza Ożoga
„Publikacja adresowana jest przede wszystkim do nauczycieli języka polskiego, ale także nauczania początkowego, prowadzących kółka zainteresowań oraz zajęcia pozalekcyjne. Składa się z sześciu rozdziałów, z których każdy ma inne autorstwo, co jest plusem, gdyż nie bywa się na ogół specjalistą we wszystkich dziedzinach. Widać, że poszczególne zagadnienia zaprezentowały osoby kompetentne. Zadanie miały dosyć trudne, gdyż musiały dokonać wyboru zagadnień i tak je przedstawić, aby każdy mógł z nich skorzystać, nawet jeśli nie jest z wykształcenia polonistą. (...) Praca jest poprawna pod względem merytorycznym (...), autorki opierają się na wszystkich najnowszych osiągnięciach naukowych twórczo je wykorzystując przy propozycjach ćwiczeń i scenariuszy."
Z recenzji dr Anny Sołtys-Chmielowicz
Małgorzata Zaborniak- Sobczak, Podstawy komunikacji i jej zaburzenia
Agnieszka Myszka, Ortofonia
Izabela Marczykowska, Emisja głosu
Małgorzata Półtorak, Trudności w czytaniu i pisaniu
Małgorzata Kułakowska, Onomastyka w dydaktyce szkolnej
Małgorzata Kułakowska, Agnieszka Myszka, Historia języka polskiego w dydaktyce szkolnej
Z recenzji prof. drą hab. Kazimierza Ożoga
„Publikacja adresowana jest przede wszystkim do nauczycieli języka polskiego, ale także nauczania początkowego, prowadzących kółka zainteresowań oraz zajęcia pozalekcyjne. Składa się z sześciu rozdziałów, z których każdy ma inne autorstwo, co jest plusem, gdyż nie bywa się na ogół specjalistą we wszystkich dziedzinach. Widać, że poszczególne zagadnienia zaprezentowały osoby kompetentne. Zadanie miały dosyć trudne, gdyż musiały dokonać wyboru zagadnień i tak je przedstawić, aby każdy mógł z nich skorzystać, nawet jeśli nie jest z wykształcenia polonistą. (...) Praca jest poprawna pod względem merytorycznym (...), autorki opierają się na wszystkich najnowszych osiągnięciach naukowych twórczo je wykorzystując przy propozycjach ćwiczeń i scenariuszy."
Z recenzji dr Anny Sołtys-Chmielowicz
Spis treści
Od redakcjiMałgorzata Zaborniak- Sobczak, Podstawy komunikacji i jej zaburzenia
Agnieszka Myszka, Ortofonia
Izabela Marczykowska, Emisja głosu
Małgorzata Półtorak, Trudności w czytaniu i pisaniu
Małgorzata Kułakowska, Onomastyka w dydaktyce szkolnej
Małgorzata Kułakowska, Agnieszka Myszka, Historia języka polskiego w dydaktyce szkolnej
Książka
-
ISBN:
978-83-89760-65-4
-
Autor:
Małgorzata Kułakowska, Agnieszka Myszka
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2014
-
Format:
156x232
-
Liczba stron:
131
-
Oprawa:
miękka