Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Agnieszka Piestrzyńska-Bukowska,
Waga produktu: 0.500 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: CeDeWu

Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Warszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękka


Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej „,,marketingowy kierunkowskaz?? możliwych do podjęcia działań.

Spis treści

Przedmowa
Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych
Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług
Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów
Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej
Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość
Postawy personelu a sukces placówki
Relacje przełożonego z podwładnymi
Bibliografia

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7556-334-4

  • Autor: 

    Agnieszka Piestrzyńska-Bukowska

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...