Lublin 2007, wydanie 1, format 165 x 240, objętość 246 str., oprawa miękka
W literaturze stosunkowo mało miejsca poświęca się problematyce radzenia sobie w sytuacjach trudnych, szczególnie w odniesieniu do rodzin z dzieckiem z mózgowym porażeniem dziecięcym. W diagnostyce funkcjonowania takich rodzin należy skupić się nie tylko na trudnościach, ale też wskazać na możliwości radzenia sobie z tymi trudnościami. Dokonane w niniejszej publikacji analizy mają zatem znaczenie i naukowe i praktyczne.
Spis treści
WprowadzenieCzęść I. RADZENIE SOBIE RODZICÓW DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W SYTUACJACH TRUDNYCH
Wychowanie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym źródłem sytuacji trudnych dla rodziców
Zdolności zaradcze rodziców dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym
Czynniki związane z radzeniem sobie rodziców dzieci z porażeniem mózgowym w sytuacjach trudnych
Część II. BADANIA WŁASNE
Podstawy badań własnych
Style radzenia sobie w sytuacjach trudnych stosowane przez badanych rodziców
Funkcjonowanie psychospołeczne badanych rodziców
Style radzenia sobie w sytuacjach trudnych a funkcjonowanie psychospołeczne badanych rodziców
Uwagi końcowe
Literatura
Spis wykresów i tabel zawartych w tekście
Aneks
Książka
-
ISBN:
978-83-227-2653-2
-
Autor:
Monika Parchomiuk
Inne tytuły z tej serii:
Uczymy się zasypiać
8,80
PLN
Kroki ku samodzielności
49,00
PLN
Ja i mój świat historyjki społeczne
27,00
PLN
Integracja sensoryczna na co dzień
52,60
PLN
Moje „ja” i szkoła integracyjna
35,18
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Kręgosłup w stresie
75,20
PLN