Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Gislind Binder, Richard Michaelis,
Waga produktu: 0.200 kg
EAN: 8320028051
Wysyłka od: 9.00 PLN

Warszawa 2003, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 184 str., oprawa miękka

Wiele dzieci w wieku szkolnym ma trudności z nauką czytania, pisania i liczenia, choć poziom ich inteligencji nie odbiega od normy. Autorzy poradnika na podstawie historii trojga dzieci z takimi właśnie problemami wyjaśniają rodzicom, czym są spowodowane trudności w uczeniu się, a także w jaki sposób należy pracować i postępować z dzieckiem, aby mogło skutecznie je pokonać. Wczesne rozpoznanie tych zaburzeń - już w wieku przedszkolnym - pozwoli na wspomaganie rozwoju dziecka oraz na wyrównanie braków za pomocą odpowiedniej terapii.

Spis treści

* Wprowadzenie
* Dzieci z zaburzeniami rozwoju psychomotorycznego
* Na czym polegają wcześnie występujące trudności w uczeniu się?
* Jak dochodzi do powstania wcześnie występujących trudności w uczeniu się?
* Dziecko z wcześnie występującymi trudnościami w uczeniu się jako członek rodziny
* Dzieci z wcześnie występującymi trudnościami w uczeniu się idą do szkoły
* Pomoc, wsparcie i rodzaje terapii

Książka

  • ISBN: 

    83-200-2805-1

  • Autor: 

    Gislind Binder, Richard Michaelis

Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...

aaa ssss