Warszawa 2003, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 184 str., oprawa miękka
Wiele dzieci w wieku szkolnym ma trudności z nauką czytania, pisania i liczenia, choć poziom ich inteligencji nie odbiega od normy. Autorzy poradnika na podstawie historii trojga dzieci z takimi właśnie problemami wyjaśniają rodzicom, czym są spowodowane trudności w uczeniu się, a także w jaki sposób należy pracować i postępować z dzieckiem, aby mogło skutecznie je pokonać. Wczesne rozpoznanie tych zaburzeń - już w wieku przedszkolnym - pozwoli na wspomaganie rozwoju dziecka oraz na wyrównanie braków za pomocą odpowiedniej terapii.
Spis treści
* Wprowadzenie* Dzieci z zaburzeniami rozwoju psychomotorycznego
* Na czym polegają wcześnie występujące trudności w uczeniu się?
* Jak dochodzi do powstania wcześnie występujących trudności w uczeniu się?
* Dziecko z wcześnie występującymi trudnościami w uczeniu się jako członek rodziny
* Dzieci z wcześnie występującymi trudnościami w uczeniu się idą do szkoły
* Pomoc, wsparcie i rodzaje terapii
Książka
-
ISBN:
83-200-2805-1
-
Autor:
Gislind Binder, Richard Michaelis
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...