X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.GWP
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Gdańsk 2005, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 88 str., oprawa miękka
Które dzieci nie rzucają przedmiotami, nie krzyczą i nie kłócą się z rodzeństwem? Krnąbrne zachowanie naszych pociech to chleb codzienny. Dzięki tej książce nauczymy się rozpoznawać postawy dzieci, które powinny wzbudzać nasz niepokój, oraz te, które są naturalne w ich wieku.
Spis treści
WprowadzenieCele
zadania
Posłuszeństwo i samokontrola
Trening społeczny (socjalizacja)
Cena porażki
CZĘŚĆ PIERWSZA: ZABURZENIA ZACHOWANIA
Studium przypadku
Teoria społecznego uczenia się
Progresja rozwojowa
Zachowania agresywne
Kiedy mamy do czynienia z prawdziwym problemem?
Reakcje rodziców: studium przypadku
Nieposłuszeństwo
Profil dziecka
Dziecko - despota
Agresja skierowana przeciwko rodzicom
Dziecko jako dr Jekyll i pan Hyde
Nieposłuszeństwo i buntowniczość
Nadaktywność, łatwe rozkojarzanie się, duża intensywność
Trudności w uczeniu się na podstawie doświadczenia i/lub poleceń rodziców
Oddziaływanie na system rodzinny
Efekt fali
Wyuczona bezradność
CZĘŚĆ DRUGA: PRZYCZYNA: BŁĘDY W SPOŁECZNYM UCZENIU SIĘ
Deficyt umiejętności wychowawczych
Temperament
Trudne dzieci
Nauczyć się być trudnym
Komunikacja
CZĘŚĆ TRZECIA: OCENA
Określenie i podanie charakterystyki problemu
Kroki służące określeniu i podaniu charakterystyki problemu
CZĘŚĆ IV: DZIAŁANIA INTERWENCYJNE
Indywidualne programy treningowe dla rodziców/rodzin
Programy grupowe
Model współpracy
Bibliografia
Dodatki:
I: Przekonania i zachowanie (prowadzenie notatek ABC)
II: Karta zapisów
III: Obserwowanie postępów w osiąganiu celów
IV: Kwestionariusz dotyczący opieki nad dzieckiem i dyscypliny
V: Karta zapisów ABC dziecka
VI: Kwestionariusz zachowania
VII: Kontrola postępów w osiąganiu celów
VIII: Kwestionariusz okoliczności i miejsc
IX: Słonecznikowa tabela
WSKAZÓWKI DLA RODZICÓW
1: Kwestie dyscypliny
2: Nauczyć się być trudnym
3: Codzienne wymagania i polecenia
4: Kwestionariusz
Książka
-
ISBN:
83-600-8325-8
-
Autor:
Martin Herbert
Inne tytuły z tej serii:
Słowa w ciemności Rozmowy z dziećmi
21,90
PLN
Przyjaciele w internecie
18,90
PLN
My rodzice dorosłych dzieci
34,50
PLN
Cena rynkowa: 44.90 PLN
Pomóż dziecku z dysgrafią
19,90
PLN
Dzieciństwo i dorastanie z ADHD
22,05
PLN
Jak być dobrym rodzicem trudnego ucznia
24,20
PLN
O dziewczętach dla dziewcząt
54,50
PLN
Gdy dziecko zachoruje Co możesz zrobić aby mu pomóc Poradnik
11,55
PLN
16,50 PLN
Oszczędzasz 4.95 PLN
Jak mówić żeby dzieci się uczyły
33,00
PLN