X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2002, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 216 str., oprawa miękka
Podjęta w książce problematyka ukazuje odmienne spojrzenie na edukację i proces kształcenia dziecka wczesnoszkolnego. Może ona stanowić swego rodzaju alternatywę edukacyjną. Na jej treść składa się sześć rozdziałów obejmujących w pierwszej części przegląd różnych koncepcji dotyczących struktur poznawczych i ich znaczenia w edukacji wczesnoszkolnej, a w drugiej założenia i organizację badań eksperymentalnych oraz wypływające z nich wnioski. Całość książki kończą aneksy zawierające podstawowe narzędzia wykorzystane w toku prowadzenia badań oraz przykładowe karty pracy, opracowane z zastosowaniem zintegrowanych zadań szkolnych.
Spis treści
WstępI. Przemiany filozofii edukacji w Polsce i na świecie
1. Nowe kategorie wyznaczające odmiany myślenia i typy wiedzy o edukacji
2. Zagrożenia i nadzieje edukacji w perspektywie przemian i transformacji
3. Myślenie o edukacji w nowym — transcendentalno- uniwersalistycznym wymiarze
II. Kierunki badań nad strukturami poznawczymi
1. Koncepcje struktur poznawczych w ujęciu filozoficznym, lingwistycznym, socjologicznym, psychologicznym i pedagogicznym
2. Eksplikacja pojęcia „struktury poznawcze”
3. Model struktur poznawczych w ujęciu zrównoważonym
III. Nowe spojrzenie na struktury poznawcze i obrazowanie językowe
1. Zrównoważanie i uspójnianie struktur poznawczych i obrazowania językowego
2. Dynamika przekształceń struktur poznawczych i obrazowania językowego
3. Zintegrowane zadania szkolne a zrównoważanie i uspójnianie struktur poznawczych i obrazowania językowego
IV. Metodologiczne podstawy badań
1. Cele i problemy badawcze
2. Zmienne, definicje zmiennych i wskaźniki
3. Konstrukcja narzędzi, dobór technik i metod badawczych
4. Teren, dobór próby i organizacja badań
V. Analiza wyników badań
1. Analiza ilościowa wyników badań
2. Analiza jakościowa wyników badań
3. Analiza triangulacyjna wyników badań
VI. Podsumowanie i wnioski z badań
1. Wnioski wynikające z założeń teoretycznych
2. Wnioski wynikające z badań empirycznych
3. Wnioski kierowane pod adresem praktyki szkolnej
Bibliografia
Aneksy
Inne tytuły z tej serii:
Syczki s z c dz
16,90
PLN
Jąkanie w wieku przedszkolnym
10,50
PLN
Akademia wzorowej wymowy SZ
10,90
PLN
Trzeszczowiersze
14,20
PLN
Zaburzenia artykulacji Teoria i praktyka
19,00
PLN
38,00 PLN
Oszczędzasz 19.00 PLN
ABC afazji
18,80
PLN
Akademia wzorowej wymowy CZ
10,90
PLN
Wieże logopedyczne głoski szumiące
27,60
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Zaburzenia artykulacji Teoria i praktyka
19,00
PLN
38,00 PLN
Oszczędzasz 19.00 PLN
Wieże logopedyczne głoski szumiące
27,60
PLN
ABC afazji
18,80
PLN