Warszawa 2006, wyd. 1, Format 145 x 205, objętość 188 str., oprawa miękka
Książka ta skupia się na praktycznych trudnościach, z którymi stykają się uczniowie na co dzień w swojej klasie. Dostarcza nauczycielom i rodzicom strategii do wspierania dzieci dyslektycznych i umożliwia uczniom lepszy dostęp do programu nauczania. Autorzy uwzględniają punkt widzenia ucznia - jeden z działów poświęcony jest ośmielaniu dzieci, by były pozytywnie nastawione, rozwijały strategie dawania sobie rady i stały się samodzielnymi uczniami. Określa się rodzaj niezbędnego wsparcia dla dziecka i kładzie nacisk na zachęcanie do samodzielności.
Spis treści
1. Definicje i wyzwania2. Rozpoznawanie słabych i mocnych stron
3. Ustalenia dotyczące klasy i strategie wspomagające
4. Wykorzystanie technologii informatyczno-komunikacyjnej do pomocy uczniom dysleksyjnym
5. Zdolności organizowania i planowania
6. Dysleksja i matematyka
7. Wsparcie emocjonalne
8. Rola rodziców
Dysleksja i ja
Książka
-
ISBN:
83-602-1519-7
-
Autor:
G. Squires,S. McKeown
Inne tytuły z tej serii:
Zaburzenia artykulacji Teoria i praktyka
27,50
PLN
ABC afazji
18,80
PLN
Akademia wzorowej wymowy SZ
10,90
PLN
Wieże logopedyczne głoski szumiące
27,60
PLN
Trzeszczowiersze
14,20
PLN
Jąkanie Diagnoza terapia program
31,71
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...