Kraków 2012, wydanie 1, format 165 x 235 mm, objętość 280 str., oprawa miękka
W monografii autorka przeprowadziła identyfikację czynników determinujących współpracę wewnątrz- i międzysektorową (publiczną, prywatną i publiczno-prywatną) w regionie turystycznym, przedstawiono motywy, cele i korzyści współpracy w regionie turystycznym oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Wykazano, w jaki sposób wpływały one na współpracę w regionie objętym badaniem. Pogłębione, jakościowe badania empiryczne prowadzone były w pięciu beskidzkich gminach, tworzących porozumienie „Beskidzka 5”.
Książka
-
ISBN:
978-83-60789-40-7
-
Autor:
Katarzyna Czernek
Inne tytuły z tej serii:
Ekonomia i prawo w hotelarstwie
32,13
PLN
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Marketing usług turystycznych /DIFIN
21,00
PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Wyspy Bałtyku Przewodnik dla nurków
45,15
PLN
Marketing usług hotelarskich WSiP
17,10
PLN
34,20 PLN
Oszczędzasz 17.10 PLN
Wpływ uprawiania turystyki kwalifikowanej przez ludzi dorosłych na ich sprawność motoryczną
24,00
PLN
38,00 PLN
Oszczędzasz 14.00 PLN
Organizacja pracy w hotelarstwie
8,00
PLN
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Transformacje prawa turystycznego
6,90
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN
Markowe produkty turystyczne
29,00
PLN
45,70 PLN
Oszczędzasz 16.70 PLN