Kraków 2009, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 176 str., oprawa miękka
Problematyka monografii odniesiona została do czterech głównych obszarów badawczych: teorii regionu turystycznego, jego międzynarodowej konkurencyjności, kształtowania produktu turystycznego ze szczególnym uwzględnieniem procesów inwestycyjnych jako podstawy rozwoju gospodarczego w ogóle oraz wybranych zagadnień z zakresu zarządzania i ich implementacji do poziomu regionu turystycznego.
Publikacja polecana studentom turystyki na wszystkich uczelniach, zwłaszcza w odniesieniu do przedmiotu regiony turystyczne.
Książka
-
ISBN:
978-83-60789-12-4
-
Autor:
Łukasz Nawrot,Piotr Zmyślony
Inne tytuły z tej serii:
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Transformacje prawa turystycznego
6,90
PLN
Wpływ uprawiania turystyki kwalifikowanej przez ludzi dorosłych na ich sprawność motoryczną
24,00
PLN
38,00 PLN
Oszczędzasz 14.00 PLN
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Marketing usług turystycznych /DIFIN
21,00
PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Organizacja pracy w hotelarstwie
8,00
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie
32,13
PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing usług hotelarskich WSiP
17,10
PLN
34,20 PLN
Oszczędzasz 17.10 PLN
Wyspy Bałtyku Przewodnik dla nurków
45,15
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Marketing sportowy teoria i praktyka
29,90
PLN
Transformacje prawa turystycznego
6,90
PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN