Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Judy Allen,
Waga produktu: 0.550 kg
EAN: 9788376015682
Wysyłka od: 9.90 PLN


Imprezy korporacyjne Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

Warszawa 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 256 str., oprawa twarda

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.

Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7601-568-2

  • Autor: 

    Judy Allen

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss