Gdańsk 2006, wyd 1, Format 170 x 240, objętość 674 str., oprawa twarda
"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."
Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego
Książka
-
ISBN:
83-89574-76-4
-
Autor:
Andrzej Falkowski,Wojciech Cwalina
Inne tytuły z tej serii:
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Marketing sportowy teoria i praktyka
29,90
PLN
Marketing usług turystycznych /DIFIN
21,00
PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Marketing usług hotelarskich WSiP
17,10
PLN
34,20 PLN
Oszczędzasz 17.10 PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN