Zgodnie z przepisami znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego, która weszła w życie 22 marca 2013 roku informujemy Państwa, że nasz serwis wykorzystuje pliki "cookies"  użyte w procesie składania zamówienia jedynie do sprawniejszego korzystania z naszego serwisu.

Mogą Państwo ograniczyć lub zablokować całkowicie instalowanie plików "cookies" przez odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej.

Więcej informacji o plikach "cookies" w zakładce: Bezpieczeństwo.

Witaj. Jesteś Gościem. Zaloguj się lub załóż konto »


Księ™garnia Sportowo-Medyczna.pl korzysta z usł‚ug firmy kurierskiej DHLKsię™garnia Sportowo-Medyczna.pl korzysta z usł‚ug firmy kurierskiej UPS Serwis dla trenerów i instruktorów piłki nożnej Portal dla trenerów piłki nożnej Paczkomaty 24/7 - tanio i o każdej porze...
Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym...

42,00 zł
♦Wydawnictwo: AWF Poznań
♦Dostępność: Ø
♦Nr. katalogowy:

Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym...

Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym i fizjoterapii Tworzenie stosunku człowieka do ciała i zdrowia
Poznań 2006. Wyd. 1, format 165 x 235, objętość 268 str., oprawa miękka

Podjęte w pracy rozważania na temat nowoczesnych sposobów uczenia się i nauczania odniesiono do procesu kształtowania się świadomości i zachowań człowieka wobec ciała i zdrowia Książka kreuje nowe spojrzenie na edukację fizyczną

Komentarze czytelników

Spis Treści

WPROWADZENIE
1. PRYNCYPIA EDUKACJI FIZYCZNEJ I ZDROWOTNEJ
1.1. Wyzwania ciała wobec edukacji fizycznej
1.2. Wyzwania zdrowia wobec edukacji fizycznej
1.3. Ogólnopedagogiczny potencjał edukacji fizycznej
1.4. Pryncypia edukacji fizycznej w kontekście istniejącej tradycji nauczania
1.5. Społeczne konteksty ciała a edukacja fizyczna
1.6. Podsumowanie

2. EDUKACJA FIZYCZNA I TERAPIA ZDROWOTNA – NIEZBĘDNA PŁASZCZYZNA PEDAGOGICZNA
2.1. Tworzenie nawyku dbałości o ciało i zdrowie – potencjalne strategie
2.2. Autorytarna płaszczyzna edukacyjna
2.3. Wybrane koncepcje wychowania antyautorytarnego
2.4. Aksjologiczna refleksja edukacyjna wobec ciała i zdrowia człowieka
2.5. Wybrane teorie socjopsychologiczne jako wsparcie antyautorytarnej koncepcji nauczania i uczenia się .
2.6. Podsumowanie

3. INTERAKTYWNE I WSPÓŁUCZESTNICZĄCE NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ
3.1. Aktywne i współuczestniczące uczenie się - co to takiego, dlaczego taki sposób uczenia się i nauczania jest niezbędny?
3.2. Uczenie przez doświadczanie
3.3. Charakterystyka zajęć typu warsztatowego
3.4. Metody i techniki aktywizujące w toku zajęć warsztatowych
3.5. Ogólna strategia postępowania związana ze stosowaniem interaktywnych procedur nauczania i uczenia się

4. NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ STOSUNKU DO CIAŁA I ZDROWIA - NIEZBĘDNA PŁASZCZYZNA DYDAKTYCZNA
4.1. Ogólna charakterystyka stosowanych metod nauczania
4.2. Kreatywne metody nauczania w tradycji wychowania fizycznego i terapii zdrowotnej 4.3. Koncepcja nauczania: uczenie przez doświadczanie w zastosowaniu do edukacji fizycznej i terapii zdrowotnej
4.4. Lekcja wychowania fizycznego jako zajęcia interaktywne
4.5. Nauczanie i uczenie się stosunku do ciała i zdrowia w placówce medycznej
4.6. Projektowanie zmian w zachowaniach wobec ciała i zdrowia
4.7. Istota nowoczesnego nauczania (dydaktyki) - podsumowanie

5. PODSUMOWANIE
ANEKS
LITERATURA PRZEDMIOTU
SUMMARY