Zgodnie z przepisami znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego, która weszła w życie 22 marca 2013 roku informujemy Państwa, że nasz serwis wykorzystuje pliki "cookies"  użyte w procesie składania zamówienia jedynie do sprawniejszego korzystania z naszego serwisu.

Mogą Państwo ograniczyć lub zablokować całkowicie instalowanie plików "cookies" przez odpowiednie ustawienie swojej przeglądarki internetowej.

Więcej informacji o plikach "cookies" w zakładce: Bezpieczeństwo.

Witaj. Jesteś Gościem. Zaloguj się lub załóż konto »


Księ™garnia Sportowo-Medyczna.pl korzysta z usł‚ug firmy kurierskiej DHLKsię™garnia Sportowo-Medyczna.pl korzysta z usł‚ug firmy kurierskiej UPS Serwis dla trenerów i instruktorów piłki nożnej Portal dla trenerów piłki nożnej Paczkomaty 24/7 - tanio i o każdej porze...
Fitness i Wellness. Kondycja, sprawność, zdrowie

63,00 zł
♦Wydawnictwo: ZYSK i S-KA
♦Dostępność:
♦Nr. katalogowy:

Fitness i Wellness. Kondycja, sprawność, zdrowie

Poznań 2007. Wyd. 1, format 290 x 205, objętość 351 str., oprawa miękka

''Fitness i wellness. Kondycja, sprawność, zdrowie'' to podręcznik stanowiący absolutny przełom w myśleniu o zdrowym trybie życia. W miarę jak coraz więcej dowiadujemy się o kondycji, dobrym samopoczuciu i zdrowym stylu życia, okazuje się, że aby zsynchronizować wszystkie te czynniki, nie wystarczą jedynie wyrzeczenia, lecz potrzebna jest do tego również fachowa wiedza. Książka ''Fitness i wellness'' udowadnia, że aktywne życie może być pasmem przyjemności i radości.

Wraz z wkroczeniem w nowy wiek należy przyjąć nowy kierunek myślenia, aby kształtować styl życia promujący zdrowie, kondycję i dobre samopoczucie. Ten nowy kierunek doskonale oddaje filozofia HELP.

Celem przyświecającym autorom niniejszego podręcznika było maksymalne ułatwienie czytelnikowi podjęcia decyzji o wkroczeniu na drogę FITNESS I WELLNESS.

Komentarze czytelników

Spis Treści

Spis treści:
Część I. FITNESS I WELLNESS. KONDYCJA, SPRAWNOŚĆ, ZDROWIE
1. Wprowadzenie
2. Wykorzystywanie umiejętności samokontroli do przyjęcia zdrowego stylu życia
Część II. WPROWADZENIE DO UPRAWIANIA ĆWICZEŃ FIZYCZNYCH
3. Przygotowanie do ćwiczeń fizycznych
4. Korzyści zdrowotne aktywności fizycznej
5. Jaka ilość ćwiczeń fizycznych jest wystarczająca
Część III. PIRAMIDA AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ
6. Opanowanie umiejętności planowania aktywności fizycznej
7. Aktywność fizyczna związana z trybem życia
8. Wydolność sercowo-naczyniowa
9. Aktywny aerobik, sport i zajęcia rekreacyjne
10. Gibkość
11. Sprawność mięśni
Część IV. ODŻYWIANIE I BUDOWA CIAŁA
12. Budowa ciała
13. Dietetyka
Część V. KONTROLOWANIE STRESU
14. Stres a zdrowie
Część VI. DOKONYWANIE WŁAŚCIWYCH WYBORÓW
15. Optymalne zdrowie i dobre samopoczucie: Jak zmienić swój tryb życia
Aneks A. Tabela przeliczeniowa
Aneks B. Przeliczenia metryczne wybranych tablic i tabel
Aneks C. Przewodnik po kaloryczności najpopularniejszych produktów
Aneks D. Kalorie w pożywieniu pochodzące z białka, węglowodanów, tłuszczów
Aneks E. Kalorie, zawartość tłuszczów, tłuszczów nasyconych, cholesterolu, sodu w wybranych produktach typu fast food
Aneks F. Prawidłowe odżywianie: Kanadyjski przewodnik po zdrowej żywności